امید داشتن باور به نتیجة مثبت اتفاقها یا شرایط، در زندگی می‌باشد. امید احساسی است دربارة اینکه می‌توانیم آنچه را که میخواهیم، داشته باشیم یا یک اتفاق، بهترین نتیجه را برای ما خواهد داشت. امیدوار بودن با خوش‌بین بودن متفاوت می‌باشد. امید یک حالت احساسی است یعنی یکی از احساسات انسان می‌باشد اما خوش‌بین بودن نتیجة یک روش و الگوی تفکر عمدی و اختیاری(بينش)است که باعث حالت و رفتار مثبت در انسان می‌شود.
شاد باشید

جمعه، مهر ۱۶، ۱۳۸۹

آیا میدانید.حتما بخوانید..از وبلاگ دلشدگان

آیا می دانید نوشابه ها موجب آسیب دیدگی سلولهای کبدی و نامنظم شدن ضربان قلب به علت وجود بنزوات سدیم و کافیین می شود؟
آیا می دانید گاز موجود در نوشابه سبب پوکی استخوان می شود. یک عدد نوشابه به اندازه شش بشقاب برنج چاق کننده است و ضرر شربتهای کارخانه های مشابه نیز کمتر از آن نیست؟آیا می دانید دندان شکسته داخل نوشابه پس از هفت ساعت حل می شود؟
آیا می دانید که؟! پیشرفتهای تکنولوژیک و فن آوریهای بدیع و صنعتی شدن، ضرر و زیانهایی هم دارد که نه طبیعت و نه انسان از شرّ آنها در امان نیستند. افزایش جمعیّت زمین روشها و راهکارهایی را می طلبد تا با استفاده از آنها بتوان به تولید انبوه دست یافت و کمبودها را با کمک تکنولوژی رفع و رجوع کرد. البته در این میان بازار سودجویان نیز داغتر از همیشه، محصولاتی با کیفیّت بسیار نازل روانۀ بازار می کند و به یُمن وجود این آشفته بازار جیبش را پر می نماید. اگر تمام نکات زیر درست باشد و یا حدّاقل کمی تا قسمتی از آنها واقعی باشد، آنوقت دور از جان شما ظاهرا چاره یی جز رو به قبله خوابیدن باقی نمی ماند. باور نمی کنید، خودتان بخوانید آدامه آیا می دانید که؟!

هیچ نظری موجود نیست:

بهاران

بهار و نوروز در راهست. مبارک باد